söndag 1 mars 2009

och så va de söndagkväll igen och 1 mars.. veckorna bara rusar iväg! men det är bra, för inflyttningsfesten närmar sig! fy fan vilken kväll det kommer bli!! :D hehe.
jobbet gick fort men hade en huvudvärk som vägrade lämna mig! jobbigt värre. la mig under täcket direkt när jag kom hem, sen lagade vi mat och sen tog jag en promenad och då kändes det bättre :) pratade med emmie under hela promenaden, och mer snack blir det i morgon när jag ska träffa henne :D blir tidig morgon för mig i morgon, ska åka med janne till köping när han
åker till jobbet, klockan sex på morgonen! uch vad tidigt. blir ganska fullspäckat schema under min köpingsvistelse! tänkte dra och sola direkt när jag kommer till köping i morgon, sen hem och fixa mig för att sedan bege mig till sandra och klippa mig. sen tänkte jag att pappa kunde bjuda mig på lunch på thai i morgon, sen träffa emmie, sen ut till alicia och sen till petra sen är det väl dags att ta det lugnt med janne, mamma och pappa på kvällen :) tisdag ser också häktisk ut, sola på morgonen, sätta i löshår på jessica och jannice och sen hade jag tänkt hinna med att träffa alla andra underbara vänner när jag väl är i köping! ni kan ju alltid ringa och boka tid ;) haha!

kvällen ser lugn ut, vi kollar på parlamentet nu i väntan på beck sen ska väl janne komma på den där tråkiga fotbollskanalen efter beck! hatar den! så då ska jag sova för att orka gå upp i morgon!

skönt att hela helgen vart lugn iaf, för nästa blir en fest :P

pussokram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar