onsdag 25 mars 2009

okej, dålig uppdatering.. igen!




sorry, men har inte så intressant liv så räcker ju att jag uppdaterar er sådär en gång i halvåret eller nåt!? hm, vad har hänt sen senaste inlägget? jo, inflyttningsfesten :D hehe. den vart skapligt jävla lyckad! alla hade verkligen såååå kul! sen har jag jobbat, jobbat och jobbat. har även vart ute och promenerat nästan varje dag, duktig tjej! mina lediga dagar har spenderats i köping där jag iaf har vänner, här sitter jag typ och stirrar rakt in i väggen när jag är själv! mobbad tjej? ;)




va ledig igår och idag, men skulle inte ha vart ledig idag men va så lugnt på jobbet så dom ringde igår eftermiddag och sa att jag kunde va ledig idag också. så jag satte mig direkt på tåget och åkte till mitt älskade köping.. okej, stor överdrivt, men iaf mina älskade kompisar :D emelie hämtade mig från tåget och vi åkte vidare till sandra på födelsedagsfika :) sen skulle vi ut och gå men han inte mer än nerför backen hos mamma och pappa innan vi vände igen, snön rätt i ansiktet, inte skönt. så vi åkte och köpte godis och åkte hem till henne och kollade film. ronja joinade också. kollade först på irene huss och sen fredag den 13e. inge dåligt mkt emelie och ronja skrek iaf när vi såg fredag den 13e, haha. den va läskig men jag skrek typ bara för att jag blev rädd när dom skrek! ;P sen åkte jag hem till mamma och pappa och kröp ner under täcket med min älskling! :)




väcktes imorse av ett sms av emelie; "vaken?" ja, nu iaf ;) haha. gick upp och fixade mig lite snabbt, åkte ut och hämtade emelie, drog in till stan igen och käkade thai, mumma! sen ut till emelie igen och kollade film, blev göta kanal 2, haha, roligare film? sen åkte vi in till stan igen hem till emmie och drack kaffe och satt och snacka :) och nu ligger jag och bejbiiiii i soffan. väntar på mitt älskade desperata ;) sen ska vi kolla på film sen soooova. blir en lång dag i morgon då vi ska på matrix visning direkt efter jobbet, men det ska bli kul.. det brukar ju bjudas på vin ;) haha.




ni ser, det blev några rader iaf.. kanske räcker med en gång i veckan typ? ;)

1 kommentar: