tisdag 9 juni 2009

tisdag

ojdå, de va visst ett tag sen jag bloggade sist. nu har det iaf hunnit bli juni, 9 juni för att vara exakt och jag är ledig idag :) skapligt skönt, har vart mycket jobb senaste dagarna. för er som inte vet så har jag börjat på subway, lagt av som frisör pga handlederna. men hoppas på ett mirakel så jag i framtiden kan fortsätta. inte såååå kul att göra smörgåsar resten av livet, right?

sökte förresten in till komvux på undersköterskautbildningen på distans i morse, är tyvärr försent men vafan, skadar aldrig att prova! så nu hoppas jag på att dom kan göra ett undantag och ta in mig! :) för i så fall blir nog jag och emmie klasskamrater till hösten igen, how nice? :)


kom precis ut ur duschen och ska fixa mig och sen träffa jossan :) saknar min janne jättemycket! jobbigt att han pendlar för dagarna blir så j*vla långa då.. men vi har ju iaf hela kvällarna på oss att umgås <3>

ne, fix va de, sen träffa denna snygga brud!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar