torsdag 8 oktober 2009

har jag flyt or what?!

underbara jossan som tänker på mig föreslog mig för sin mamma som fixade upp en intervju på adecco till mig! :) va där idag kl 11 och gues what? fick jobbet! ett jobb som telefonförsäljare på deltid. sköna tider, måndag-torsdag 16-21 :) passar mig perfekt!! väntar bara på ett samtal från praktiken som jag ska börja på måndag och se om vi kan anpassa mina praktiktider till mina jobbtider, då är allt klart! så jag hoppas hoppas hoppas de!
haha.. janne har ju börjat åka tåg till jobbet nu när han pendlar själv.. så jag skjutsar honom varje morgon till tåget (duktig tjej) och det sista jag säger till honom är "skicka ett mess när du är framme". varje morgon får jag ett sms "framma nu älskling :D" men idag fick jag ett helt annat sms "kul, jag sitter i västerås". haha! då har han somnat på tåget och vaknar precis utanför köping! hahaha, roligaste på länge alltså! så han fick sitta en timma i v-ås och vänta på nästa tåg till köping igen, kul hade dom på jobbet åt honom sen! men som janne sa, det va ju tur att pressbyrån va öppen så han kunde köpa kaffe och en bok! så söt min lilla janne! :)
håller på å tvättar nu, blev bara två maskiner. skönt! sen ska jag hämta janne från tåget kl tre sen träning kl fem. de gillar vi! dom har ju gjort om på gymmet nu med :)
ska hämta tvätten nu, käka sen vänta på att min handlerade ringer och jag hoppas hon försår mig och att det går att fixa!

puss o kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar