fredag 9 oktober 2009

solen lyser, himlen är blå

åh vad skönt att leve då!
vaknade till ett underbart väder!! :) janne ligger och sover fortfarande och jag sitter här och ska snart bege mig till stan och adecco för att träffa alla nya arbetskamrater och skriva anstälningsavtal och få reda på mer om telefonsäljar jobbet :)
hämtade janne från tåget vid tre igår. då åkte vi direkt till subway och jag sa upp mig. så jag jobbar min sista dag nu på söndag! :) skönt! synd att det inte gick ihop, annars trivdes jag ju så jävla bra där! bästa arbetskamraterna hade jag ju.. skitsynd faktiskt!
ska bli kul och spännande med praktiken med som drar igång nästa vecka! ska verkligen göra allt för att eventuellt kunna få jobb där sen!

efter mötet idag ska jag försöka hitta en present åt syrran som snart fyller, sen innan jag drar hem igen ska jag inhandla tacogrejer för ikväll blir det tacomys framför idol. skön fredagskväll! :) ska även jobba idag, 16-19.30 så hinner lagom hem till idol :)
dagen ser ut att bli bra tycker jag! :)

tack jossan, har världens träningsverk idag! ;) hehe. <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar