lördag 3 oktober 2009

nu köööör vi!!!!!

äntligen lördag! :D ställde klockan på 10 men vaknade före 9!! klarvaken liksom. jävla hals jag har, skitont idag med och känner mig nästan febrig för tillfället. jag hoppas hoppas hoppas att det ger sig under dagen! it have to!
janne ligger fortfarande och sover gott som ett barn. när kan man dra igång damsugaren innan han lackar ur då? 10? aa, då får det vara nog :P
tuija och sauli va här igår och skulle hjälpa oss med hyllorna, har ju vart sånt jävla problem att sätta upp dom! de första jannes pappa säger när han borrar lite i luften är; "inte så konstigt, den är trasig" aa, jippi! ingen panik iaf! tomt på väggarna dagen innan inflyttningsfesten! och hur många är det som har en slagborr tänkte vi? vi hade nästan gett upp hoppet när jg desperat hörde av mig till alla jag känner här i örebro och som tur va hade erica en! göööörbra! åkte dit och hämta, sen hem och fixade upp allt. fast de tog tid så jag va snäll och bjöd på mat också! ;) hehe. så nu ekar de inte liiiika mkt i lägenheten iaf! ;)
nu ska jag plocka lite, tjing!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar