lördag 10 oktober 2009

lördag

idag är det lördag, härlig dag! :) sjukskriven i helgen.. har så fruktansvärt ont i handleden!! är så svullet ända ut i fingrarna så får inte ens av mig ringen! shit asså.. ringde sjukan igår och skulle återkomma på måndag om de inte är bättre. vill ju att de ska bli bra så jag kan arbeta fullt ut på praktiken nu i veckan!
jag och janne ska ta en promenad upp till stan en sväng nu, så fint väder! :) janne ska köpa ett par byxor till mig :) hihi. underbar är vad han är!
sen ska vi åka till köping en sväng, gratta syster som är hemma över helgen och så har mamma och pappa besök av min farbror och faster som är hemma från danmark i helgen. kul att träffa dom, va ju evigheter sen nu!
sen ska vi till mathias och jennie och kolla matchen sen åker vi hem igen. blir en lugn kväåll för mig då jag kör och knaprar tabletter för handleden så får bli bäst så! hehe.
i morgon väntar en lugn dag med. dona lite hemma, plugga och ladda inför kommande vecka! :) ska även träffa maijala i morgon och kolla film och myspysa :) va alltförlänge sen nu!

nu ska jag fixa mig lite! hej o hej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar