söndag 18 januari 2009

kan jag?

nu har jag ännu en gång skaffat mig en blogg. men frågan är ju, kan jag verkligen? får väl göra ett försök iaf :)

vaknade för typ en timma sen nu. janne ligger i sängen och sover och kimmo i soffan. blev kanske lite hårt för grabbarna igår ;) själv höll jag mig riktigt bra hela kvällen! satt hos oss och drack, bastun fick sig även ett besök men jag pallade, som vanligt, inte värmen. men vadå? har ni nån gång bastat med tre killar från finnland?! om inte så prova, jag lovar, du pallar inte mer än 10 minuter!

jobbet väntar nu om en dryg timma. janne har lovat att följa med mig :) jobbar själv hela dan och är förmodligen lika lugnt som alla andra söndagar så då sitter det fint med lite sällskap :) jobbar bara till 16 idag så helt okej. när jag slutar kommer mamma och pappa över och hälsar på i nya lägenheten! trevligt trevligt.

jaha, hur va nu mitt första inlägg? duger det? ;) får väl uppdatera dagen senare ikväll om jag har nåt vettigt att skriva ;P ha en bra dag allihoppa! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar