torsdag 22 januari 2009

sjukling

blev en snabbvisit på jobbet på 45 minuter innan jag begav mig hemåt igen. mår inge bättre idag men tänkte ändå försöka jobba. men när jag hostar så mkt att jag spyr så får man gå hem och vila! emma har klargjort att hon inte vill bli smittad så blir nog hemma i morgon med om det inte vänder fortare än fortast! hoppas.. pallar inte ha ont i exakt hela kroppen och hosta så revbenen nästan går av! va skönt med ett bad igår kväll och massage av janne, satt fint men blev tyvärr inte bättre. ska ta ett bad snart igen, ska bara kolla klart på en av filmerna jag hyrde på vägen hem från jobbet. btw, vad har hänt med tv nu förtiden? visas ju absolut ingenting vettigt! låg och halvsov nyss med våra bästa år påslaget, men hallå, vad händer egetnligen i den serien? den står ju totalt still! det är nåt man kollar på om man är sjuk och ligger hemma, men det räcker ju att vara sjuk en gång i halvåret för att hänga med.. bättring!

hoppas alla andra mår bra! :) kram på er!

2 kommentarer:

  1. Hej du, har du frisknat till än? :)

    SvaraRadera
  2. hejhej :) japp, nu är jag frisk och kry :D hur är det med dig då?

    SvaraRadera