tisdag 20 januari 2009

tisdag

idag har jag haft fullt upp, skönt! vaknade runt nio, upp och fixade mig och väntade på att myrorna skulle komma och kolla på våra möbler som vi skulle skänka bort, dom kom runt halv elva och tog allt utom sängen och vardagsrumsbordet så det får vi fixa bort själva! efter det gick jag ner på stan och mötte angelica och martina :) gick och strosa på stan ett tag och sedan till kinamuren och käka lunch. gick lite till på stan och sen gick vi hem till mig och fikade och sen följde jag med dom ner till stationen och när jag ska gå därifrån kommer det fram en kille och börjar intervjua mig om örebro med nån microfån.. a men kul att han va från mix megapol och när han pratat klart säger han att det sänds på lördag i mix megapol! uch, hatar att höra min röst!! haha. men lite kul va de allt ;)

nu väntar jag på att janne ska komma hem, käka och sen till gymmet på intro :) äntligen ska jag komma igång! jag och janne satt ju och kollade på resor igår inför sommaren så nu känner jag att det är dags att börja med träning och kanske dra ner på kolydrater och annat skit som godis och alkohol framför allt? jo.

nu ska jag börja laga mat, blir kyckligwok idag, mumma!

dagens komentar;
jag: asså det spökar typ uppe i våran lägenhet, har en obehaglig känsla hela tiden när jag är själv, typ som om det är nån där! jättekonstigt..
angelica: men då ska du ha änglar framme!
jag: ja men det har jag en.
angelica: i varje rum sandra!!! (daaa)
jag: men jag har ju bara ett!
haha, snygg angelica och trodde att jag bodde i en tvåa! ;P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar