måndag 19 januari 2009

tråkiga, tråkiga måndag!!

kan man ha en tråkigare dag än denna?! tror fan inte de! vaknade, duschade, fixade mig, käkade lunch, satt och häckade vid datorn ett bra tag, gick ner på stan en liten sväng och avslutade rundan med bolaget (oops). och nu sitter jag här igen i min ensamhet! janne har precis slutat jobbet men han ska åka och fira micke, grattisgrattis killen, så dröjer väl ett tag innan han kommer hem.

men nu är det ju snart one tree hill så får spendera en timma åt de sen börja laga mat. bokat tvättid ikväll istället från 21. undra om bastun är ledig, kanske ska kila ner och kolla de innan one tree hill börjar.

i morgon kommer angelica och martina hit så ska träffa dom en sväng, lunch på stan och lite sånt mys :) kul att träffa er! sne måste jag faktiskt ta och införskaffa mig lite vänner här i örebro, pallar inte lediga dagar utan att göra nåt! janne försöker lära mig att slappna av ibland, men funkar inte. måste ha nåt att göra hela tiden! haha.

bye people

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar