onsdag 21 januari 2009

orka?

känner mig bara sämre och sämre. inte mått såhär sen i somras på magaluf och då blev jag så sjuk så jag trodde helt allvarligt att jag skulle dö! versta känslan i hela mitt liv. nån som nån gång haft den känslan? att må så dåligt att man seriöst har trott att man ska dö?
ont i hela kroppen, hostar och är hur rosslig som helst i bröstet! varken orkar eller kan inte vara sjuk nu! typiskt att jag skaffade gymkort igår då så att man inte kan komma igång med det på en gång! bad me.

men bara en halvtimma kvar tills jag slutar nu, är själv så kan ta de rätt lugnt innan stängning! så har janne erbjudit sig att ge mig massage så att jag ska känna mig bättre. min lilla älskling :) men ska först och främst ta ett varmt, långt bad. hur skönt?

nehe, nu kom en kund in, dags att säga hejdå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar