söndag 22 februari 2009

äntligen..

nu har jag jobbat klart och är ledig i morgon! yes vad skönt!! men står mkt på schemat i morgon iaf. tvättid mellan 9-12 och ska hinna träna mellan tvättarna också. sen kommer emelie runt elva, ska bli skitkul att träffas :D blir stan en sväng, måste ha nya kläder!! verkligen i behov!

jobbet idag gick fort och bra! mamma kom precis när jag öppnade så färgade håret på henne, blev skitsnyggt! sen kom maijala och fick leka lite frisör och skölja ur mammas blekning för jag hade en annan kund, hehe, bra gjort maijala ;) sen kom janne förbi jobbet också, glad överraskning :) hihi. sen efter jobbet gick jag och maijala till bara vara och fikade och pratade, trevligt :) och nu är jag hemma. blir lugnt ikväll, myspys och beck lite senare.

hela helgen har vart lugn. i fredags lagade vi taco och kolla lets dance och la oss tidigt. haha, vi han även med att bada och vi va nere och köpte badsalt för att få lite skum i badet.. men det stog ju inte hur mkt man skulle hälla i så jag drog ju i över halva burken. tror ni det skummade eller? haha, översvämmning ju! igår jobbade jag mellan 10 och 16 sen åkte vi till köping och firade jessica och åkte hem igen och kollade melodifestivalen. emd va ju bäst!! hehe.

hur har eran helg vart? :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar