fredag 27 februari 2009

lets dance eller så ska de låta?

det är frågan det.. samma tid men olika kanaler. vilket är bäst? det värsta är ju att jag och janne hade en diskussion om vi skulle kolla på så ska de låta eller lets dance. man tror ju typ att killar ska säga nåt i stil med; skit samma, kolla på vad du vill, det är lika dåligt båda två! men blev lets dance och så ska det låta i reklamerna ;) haha. nu kollar vi på nån film på sexan och dricker lite vin.
jobbet gick galant, va fullt upp. har folk fått lön eller? ;) jezzie är så söt och tänker verkligen på min extremt dåliga ekonomi den här månaden, hon bjöd mig på lunch på saigon, hur snäll får man vara? räknade lite på alla mina utgifter den här månaden och det gick ju inte bra ihop med min lön direkt så fick dra mig ur kryssningen men då rycker jessica in och övertalar mig att hon ska bjuda mig på resan. tänk hur snälla och omtänksamma människor kan vara? uppskattar det verkligen! tack! men jag lovar verkligen att gottgöra er, ska bjuda tillbaka på allt :)
i morgon ska jag gå upp tidigare än vanligt, min chef ska nämligen bjuda ut mig och jezzie på frukost :) kommer sitta fint :P
nu ska jag dricka upp mitt vin och lägga mig i sängen bredvid min prins :)

trevlig helg! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar