måndag 23 februari 2009

ledig dag :)

satt fint med en ledig dag idag! :) hade tvättid mellan 9 och 12 och det va ganska behövligt. sen kom emelie vid elva :D skit kul att träffa dig! fikade och snackade här tills tvätten va klar sen gick vi till saigon och käkade, så underbart gott! träffade verdi och jezzie där så vi joinade dom :) sen gick vi en sväng på stan, jag köpte en tröja och ett par jeans, assnygga! sen hem och drack kaffe och spelade guitar hero ;P sen när det va dags för emelie att bege sig mot köping igen så drog jag till gymmet, körde ashårt och det va riktigt skönt efteråt! sen kom janne hem och vi gick ner en sväng på stan och kollade på skor :) men så tråkigt att köpa några nu när det är så slaskigt väder ute! får vänta några veckor till..

nu ska jag smälta kvällsmaten innan vi ska göra fruktsallad och glass.. har ju tränat idag så då får man fast det är måndag :P

nästa helg är det inflyttningsfest, längtar som fan, kommer bli en riktigt lyckad kväll känner jag! :)

puss och kram från lyckliga jag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar