torsdag 26 februari 2009

pengar..

vad är det egentligen? nåt som vi måste ha för att kunna leva. men om man inte får nå pengar då? min lön denna månad är inte ett skit jag kan leva på! inte mitt problem att min chef glömde dra skatt på förra lönen och drog dubbel skatt den här lönen! kul..
har världens huvudverk och vill bara hem nu!! nu har jag tappat orken för det här. vill jag vara frisör? åhh. tusen frågor just nu. måste verkligen fundera på allt. 1 år och 10 månader kvar innan jag är klar. pallar jag?!

vi såg världens mest hemska film igår, the girl next doore, fan va hemsk den va alltså! det värsta va ju att den va verklighetsbaserad. tänkt att det finns vissa människor som kan göra vad som helst mot människor!

helgen börjar närma sig, skönt säger jag bara! är det nån som vill klippa sig förresten? kommer till köping nästa vecka och behöver lite extra :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar