torsdag 19 februari 2009

torsdag

helt helt helt seriöst, vad är det med mig? förjävlig dag idag med! vad händer? är jag påväg att bli ett psykfall? blir så irriterad på allting, ingenting går som det ska!! vad har jag gjort för fel? blir irriterad på migsjälv för att jag skriver ett inlägg där jag bara klagar också! åhhh. men så skönt att bara få skriva av sig lite!

och hur många timmar är de inte kvar på jobbet då? fan, inte ens halva dagen har gått! har iaf rätt fullt med kunder på eftermiddan så hoppas det går rätt fort iaf! sen ska jag till gymmet och träna bort mina aggritionsproblem! blir ju synd om janne annars när jag kommer hem, ska ju inte gå ut över honom men har jag haft en dålig dag, kommer hem och inte har nånstans att vara för migsjälv så blir det så! förlåt!

undra om jezzie kan släppa ut mig på en rökpaus, annars kommer jag gå under helt och hållet tror jag! ett + i kanten vore ju om kylan och snön försvann och våren började komma istället! snälla?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar