onsdag 18 februari 2009

hard work work

jobbet idag känns riktigt piss på nåt sätt! fortfarande kvar men orkar inte en minut till!! fattar inte vad det är med mig idag, allmänt sur och irriterad på allt bara. skärpning sandra!
som tur är så är janne här och håller mig sällskap nu, du är bäst älskling! vad skulle jag göra utan dig?

hem och laga mat sen kommer jag vara helt död och bara vilja dra täcket över huvudet men inget gym idag så ska pallra mig ut på en promenad idag.. kanske skulle vara bra, rensa tankarna lite?

haft en del att göra på jobbet iaf, så dagen har gått skapligt fort iaf, men 50 min kvar nu, hur ska jag stå ut då? gaaaah.

hoppas ni andra haft en bra dag iaf :) uppdatering ikväll om mitt humör är detsamma som nu eller förbättrats! ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar