tisdag 9 juni 2009

desperata hemmafruar..


.. åh i love it! vill leva som dom på westeria lane! how nice? menmen, tillbaka till verkligheten efter en timmas vilda fantasier! i morgon är det jobb som väntar, sen ska jag iväg till en studievägledare här i örebro och prata utbildning. va tyvärr för sent att söka in till komvux i köping, men hoppas det går att fixa här istället. måste skaffa mig en utbildning!

idag fick jag tillbaka skatten, fast va ju inte mkt att hurra för. men mannen min fick ju ett x antal tusenlappar. funderar på att blinka lite snyggt med ögonen eller nå ;) haha.

dagen har spenderats med johana och hennes vän :) blev ingen jossan idag men hade minst lika trevligt med johana! satt ute i flera timmar och snackade och hade myspys! :) sen kom janne och hämtade mig så åkte vi och storhandlade. skönt, för va rätt tomt i kylen här. sen gjorde vi pastagryta mad kassler och massa mer! jummi!

godernatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar