torsdag 18 juni 2009

vi hade iaf tur med vädret

har ni sett den filmen? inte jag, men lånar titeln till min rubrik, i en ganska ironisk benämning! skulle egentligen kunna säga; vi hade iaf INTE tur med vädret! ska det bli sånt här väder i morgon med eller? kul med en regnig midsommar! åh, vad trött jag blir på det svenska klimatet!

jobbet va ju bara fööör mycket! hur mkt att göra som helst! men vi klarade det galant men jobbigt va de! så janne har fått massera mina ben nu, skittrött, kan knappt stå! haha. sen blev det ju bra med tvättiden som jag hade bokat mellan 12 och 15 till janne. jag hade ju såklart tagit med mig brickan som man behöver för att komma in i tvättstugan! så det va den tvätten de!! får väl vända ut och in på trosorna så jag kan använda dom två dagar! haha, ne, så farligt är det inte! :P

men som sagt, midsommar i morgon, men vad händer? pontus skulle ha fest i bysala om vädret tillåter, men annars då? om vi inte har tur med vädret? hyra film or what? jaja, bara jag får spendera dagen med janne så är jag nöjd :) det enda som är planerat inför morgondagen är lunch hos mamma och pappa kl 13.

nån som har nåt roligt att erbjuda i morgon, hör av er! nu ska jag lägga mig och kolla tv. godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar