måndag 22 juni 2009

goddag!

underbart väder fick vi idag :) gick upp strax före nio och gick ner och slängde i första maskinen, upp och la mig en stund igen, va skittrött, sen va de dax för nästa maskiner och då passade jag på att gå till gymmet och träna så nu är det dax att gå och hämta all tvätt igen. träningen gick bra, trots att jag inte tränat på ca två veckor nu. va lite segt men nu ska jag komma igång igen! skulle vilja sätta mig ute i solen men har massor att göra hemma idag. måste städa och laga mat, nu har vi vart slarviga på matlagningsdelen i säkert två veckor! skärpning nu!
börjar jobba kl 17 idag så om jag skyndar mig kanske jag hinner sätta mig på gården en liten stund. tänkte gå till jobbet sen så får janne hämta mig när jag slutar sen :) skönt med promenad när det är så fint väder ute.
ska lämna in ledighetsansökan om hela helgen när jag fyller år idag, hoppas jag kan få ledigt då! skulle va skönt, är ju faktiskt en hel del som behöver göras innan man ska ha kalas!
nu ska jag ner och hämta tvätten :) njut av sollen allesammans nu, man vet aldrig hur länge den stannar..

1 kommentar: