onsdag 10 juni 2009

i taket lyser stjärnorna


bättre film? låg här för mig själv och tjura! skitbra film! hur fin som helst och grymt sorglig! det versta är att vissa har det så.. lider med er som måste gå igenom nåt sånt. detta ska inte behöva hända, inte för nån! man märker verkligen hur hårt man egentligen ska hålla om sina nära, för en dag kan dom bara va borta! ni måste se den!
om lite mer än en timma kommer min fina prins hem :) längtar efter dig.
i morgon måste jag stiga upp tidigt. peronalmöte kl 06.30, gäsp! sen börjar jag jobba kl 17. så jag hoppas jag är bättre då!

2 kommentarer:

  1. Äntligen Sandra är du back in buissnes :) Åh jag vill också se den. Nu är det ju ett måste KRAM

    SvaraRadera
  2. hehe, japp. i´m back ;) ja, det är ett måste, den är skiiitbra! kollade på den igår igen med en kompis! sjuktbra! hehe. hörde att du va med bebis igen! GRATTIS :D

    SvaraRadera