tisdag 16 juni 2009

SOL! :D

Vilket väder det har varit idag! Fick typ världens chock när jag gick upp i morse! Klarblå himmel och sooool :) cyklade glatt iväg till jobbet och jobbade mina timmar.. gick bra! sen drog jag hem, gick till bolaget med annso, träffade jossan en sväng, gick tillbaka till annso och klippte mig, välbehövligt!!!!!!!! och avslutade med ett pass på gymmet.
skulle ha dragit till jossan ikväll på födelsedagsmiddag, hon fyller ju heela 18 år idag ;) men mår illa typ hela tiden så får stanna hemma ikväll. jättesynd :( men, det är ju dubbelavsnitt av desperata ikväll så jag har nåt att sysselsätta mig med här hemma också! ;) får jag drömma mig bort i två timmar istället för en ;) hehe.
två dagars jobb nu sen ledig på midsommarfton och midsommardagen. skönt att få två hela dagar i rad med janne. händer inte så ofta tyvärr! :( men frågan är; vad händer på midsommar då? allt verkar så jävla torrt! vem ska överhuvudtaget göra nå? hm.. överskattat eller vadå? men vill iaf göra nåt! hoppas på fint väder iaf! :)

helgen bestod mest av jobb. hela fredag och lördag och söndag. men drog iaf iväg till louise på inflyttningsfest i lördags när jag slutade. blev bara där nån timma för va så jävla trött och skulle upp och jobba dagen efter, men va hur trevligt som helst :)

nu tror jag maten börjar bli klar, kyckling, ris och spicy chilisås står på dagens meny! jummi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar