söndag 21 juni 2009

slut på det roliga

dom här två lediga dagarna gick fort, nästan lite för fort tycker jag! började fredagen sååå mysigt med att sätta ringar på varandras fingrar :) åkte till köping och käkade hos mamma och pappa sen vidare till kolsva till jannes föräldrar, drack champagne och åt jordgubbar, började fixa oss sen kom kimmo och hämta oss sen bar det av upp till bysala till pontus. vi va bara åtta stycken hela kvällen men va grymt kul :) tack alla som gjorde kvällen!!
hela lördagen va grymt seg, men vi gick upp runt tio iaf. käka lite frukost med jannes föräldrar sen tog vi en promenad och köpte glass, hatar backarna i kolsva, sen åkte vi hem till mamma och pappa, la oss och kollade tv bara sen mot kvällen åkte jag till tessan och gjorde slingor och klippte henne :) sen hem till örebro igen och käkade tacos, loooove! hehe.
idag blev det tidigt, åtta ringde klockan och då va de dags att styra mot jobbet. jobbade till 17 idag och det va grymt mycket! jag och markus hade fullt upp men fan va stolta vi va sen, klarade av ca 2,5 timma med lång, och då menar jag verkligen lång, kö utan problem! 10 poäng till oss! :) så har precis kommit hem och ska käka lite sen ut på promenad, får se om nån vill joina mig i det fina vädret :)

hoppas alla haft en bra midsommarhelg! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar