onsdag 10 juni 2009

pain!!!!!


vad har hänt? vaknade i morse och skulle gå upp för att dra iväg till jobbet, men nåt hände, hela jag bara vek mig och jag bara skrek rakt ut och ville gråta! har på nåt konstigt sätt sträckt mig nå så fruktansvärt mycket. känns typ som om det är brutet! hm, weird.
så fick ringa och väcka erica kl 6 i morse och säga att jag inte kunda komma. det va ju för j*vla dålig tajming då vi hade beställning på 35 st mackor till kl 12. hoppas verkligen att ni fixar det utan mig! inte så lätt att cykla till jobbet och jobba från 7-14 när jag knappt kan stå! hur f*n lyckas jag*?

men jag måste försöka ta mig bort till cityakademin för att prata med studievägledaren, sista dagen idag sen stänger dom! jag undrar om det känns lättare att cykla än att gå? får testa mig fram! det regnar ju iaf, så hoppas inte det är så mkt folk ute som ser mig, kommer se galet rolig ut när jag tar mig framåt! :P ska nog gå förbi annso en sväng och tigga lite kaffe också. låter som en bra idé. måste leta fram mitt umberella också. men hörrni, när ska detta väder vända? orkar inte riktigt med regn längre! :/

btw, jag har världens bästa pojkvän! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar