fredag 12 juni 2009

glad överraskning! :)

Har gått hela veckan och sagt att jag jobbar 13-22 både fredag och lördag, långa jobbiga pass men ska ju jobba med jossan så då går dom timmarna som en timma typ! vi har så grymt kul på jobbet vi två så det är helt sjukt! :P men iaf, så kollade jag min kalender igår kväll och då har jag skrivit upp att jag ska jobba från 17-22 idag.. hm. så messa chefen igår kväll för att se om hon hade schemat hemma, men det hade hon inte men hon trodde också att jag börja kl 17. så ringde nyss till jobbet och kollade, jomenvisst, börjar ju kl 17. haha, vilken glad överraskning! kunde ju inte passa bättre än idag för min älskade prins är ledig idag :D hihi.
så jag väntar nu på att janne ska ta sig upp ur sängen, brukar va ett svårt projekt! men upp ska han! sen ska vi ner på stan och kika en sväng och sen kommer tompa, för ska klippa honom :)

igår hade vi personalmöte, välbehövligt! så fick gå upp 05.45 och åka till jobbet och mötet som startade 06.30. trodde jag skulle va död resten av dagen men va ovanligt pigg faktiskt! kunde knappt somna igår kväll. och ingenting gick det på tv heller. så janne gick iväg och hyrde två filmer. kollade på den ena igår, deats roll, riktigt bra film! :)

nej nu ska jag gå och bråka med baby så han kommer upp :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar