tisdag 23 juni 2009

en dag kvar!!

nu ska jag bara jobba en dag, sen långledig känns de som! jobbar till 14 i morgon, ledig torsdag och fredag och börjar inte fören kl 17 på lördag, hur skönt? hoppas verkligen vädret håller i sig! det bästa är att janne nu jobbar kväll så han är ledig torsdag och fredag! :D så vi ska åka och bada och sola om det fortsätter va bra väder! :)
gick bra att jobba idag med, förutom att det är så jävla varmt på jobbet! ac, takfläktar, golvfläktar och dörren öppen, vad mer kan man göra åt den fruktansvärda värmen?! cyklade hem från jobbet och då kom emmie till mig :) gick på stan en sväng, shorts och ett linne inhandlades, samma för emmie ;) sen gick vi och köpte med oss mat från saigon och satte oss här ute på gården och käkade, myspys :) sen la jag massa slingor på henne, blev riktigt bra! så jag vart jättesugen på slingor jag med, och tur va de att louise kom sen så hon fick lägga massa slingor på mig, blev bättre än jag hade förväntat mig! :) la lite slingor på henne med så nu blev hon riktig bimbo ;) haha! enligt hennesjälv alltså! sen skulle vi gå och hämta hennes garagenyckel fårn killen hon hyr av, då hittade vi en lekpark, så stannade där och lekte lite! hehe, tänkt va kul det är egenligen! gick förbi donken påvägen hem också :) en fullspeckad dag med massa kul :)
väntar nu på att janne ska komma hem från jobbet, fast han slutar inte riktigt än så får ligga här själv typ en timma till! kommer säkert somna! men det skulle jag behöva för börjar en timma tidigare än vanligt i morgon pga inventeringen som görs varje onsdagmorgon. de får man leva med! hehe.

bjuder på några bilder från dagen och även blomman och pajen som mamma och pappa gjorde till mig och janne på våran förlovningsdag :) godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar