fredag 12 juni 2009

I´m done

äntligen slutat för dagen. stängde helt själv idag, bara vart med på en tidigare stäning och det va typ samma vecka som jag började! får väl se om jobbet står kvar där det ska i morgon, så det inte är nerbrunnet eller nåt! haha, nej, sån katasrof va de inte! tror jag fixade de ganska bra! :) men som sagt, återstår att se i morgon!
jobbar 13-22 i morgon. sen bär det av till louise på inflyttningsfest :) blir nog dock nykter, men jag har lika kul iaf när jag får vara med mina nära och kära :)

dagen har gått riktigt fort! fick upp janne runt tolv, sen gick vi ner på stan, i SPÖREGN!! sen kom tompa över och jag klippte honom, sen blev jag inringd till jobbet så började strax före tre och kom därifrån runt kl 22 så nu vet ni vart min dag tagit vägen! :)

nu ska vi kolla på film och myyyysa :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar