onsdag 17 juni 2009

onsdag, mitten av veckan

sitter här med ett äpple och ska snart gå till jobbet. jobbar 14-21.15 idag. bokade tvättid till kl 6 i morse, men tror ni jag orkade eller?! va ju den enda som fanns när jag kunde tvätta, men gick ner och bokade om tills i morgon istället, när jag jobbar, vilket betyder att janne får tvätta i morgon, höhö. smart tänkt sandroo.

gick till cityakademin idag och lämnade in min ansökan om plugg i höst. känns fan kul att börja plugga igen! hoppas bara jag kommer in till den som börjar 24 augusti, annars måste jag vänta till 2 november, och det vill jag ju inte. vill komma igång så fort som möjligt så jag har en utbildning sen! gick förbi annso och linda på salongen också och drack lite kaffe :) sen hälsade jag även på malin i glasskiosken :)



nån som såg desperata igår då? fy faaan va bra de va! nu måste man vänta tills i höst för att se vem mike gifter sig med.. men en sak lovar jag er, är det inte susan han gifter sig med så ska jag sluta kolla! då blir jag fan besviken!

ikväll när jag slutar ska jag och janne hyra wallander hade jag tänkt, den kommer ut idag :) love kurtan ;) haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar