måndag 7 september 2009

and I´m back in the game!

23 juni.. va ett tag sen jag uppdaterade min bloggisch. rätt mycket som hänt sen dess men det orkar jag inte skriva om. ni som läser är ju mina vänner så ni vet ju redan vad som händer i mitt liv ;)
i lördags flyttade vi iaf till en ny lägenhet, en trea på 90 m2 med balkong och diskmaskin, how nice? I love it! tapeterna va mer slitna än vad vi lagt märke till under visningen, enligt oss va dom mer katastrofala än slitna faktiskt. men hyresvärden va här i morse och besiktade lägenheten och dom står för kostnaden och arbete av nytapetsering i heeeela lägenheten :) nästan så jag vill träffa katten som bodde här innan och tacka för hjälpen ;)
va ledig igår och idag och är till och med ledig i morgon, lite skönt! har jobbat som en galning hela augusti så satt fint med "lång" ledighet. behövdes en ledig dag igår till att fixa ordning så gott vi kunde i lägenheten och idag har jag gjort mycket nytta också, gjorde klart mitt arbete i medicinisk grundkurs, tvättat, vart till jysk, ikea och lite sånt och vart ute och gått med janne :)
i morgon ska jag ner på stan och luncha med fanny som kommer hit, sen köpa present till janne som fyller på torsdag och sen träna innan jag drar hem. inte lika lätt med gymmet nu, nu kan man ju inte bara gå rakt över gatan, nu måste man antingen cykla eller ta bussen ner till stan för att träna, kan säga redan nu att jag inte kommer hålla mig där lika mycket som jag gjort! :S får passa på mycket på helger när janne är ledig så vi kan ta bilen och träna ihop i stället :)

nu ska vi kolla pirates, länge sen jag såg den! jhonny depp, love him! :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar