torsdag 10 september 2009

bambi på hal is

ja, ungefär så såg väl jag ut när jag drog på mig mina inlines! haha. blev en liten tur med janne. fast han tog cykeln istället, skyllde på att han hade ont i vristen men jag tror mer att han va lite feg för inlinesåkning ;) hehe. kul va de, men ett tips; åk aldrig inlines om ni inte endast åker på cykelbanor!!! sen säger jag inge mer.. haha.
har inte hört nåt från magnus än om tapeterna, hoppas han ringer i morgon så vi vet när vi får omtapetserat i lägenheten! vill ju börja sätta upp tavlor och grejer nu ju.. ekar ju fortfarande lite i lägenheten! gå från en etta på 50 kvadrat till en trea på 90, då får det eka till en början! :)
nu ska vi fortsätta vårat sitg helmermaraton, blir tvåan idag, skidsemestern :) vilka nördar vi är jag och janne, haha.
god natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar