tisdag 15 september 2009

??

hm, vet inte om jobbet jag blivit erbjuden på resturangpuben är nåt för mig riktigt. verkar ju som att allt skulle gå som det ska med löner å så, men att jobba varje helg? njae. han förstod inte riktigt att vissa helger vill man vara ledig för att umgås med sin sambo, vänner och så. han tyckte mer att janne kunde komma ner till puben och bli bjuden på mat istället. eh, aja? nee. det där ska jag nog inte ta.. läget va ju bra, ligger ju bara tre hus bort, men då cyklar jag hellre 4 km till subway varje dag faktiskt.. ah.
fan va slö jag va på gymmet idag kändes de som.. känns ju att jag tränat men vafan, orkade inte lika mkt som jag brukar! trist. dorg förbi annso på jobbet sen och snacka lite. stackarn som får sitta där hela dan utan att ha nå att göra! men snart är kl fyra och vi ska dra och handla taco och hyra film och ha myskväll hos madde :) skönt!
ringde till den platsen jag ska ha praktik på också, men dom hade inte fixat allt med handledare och schema och så, så hon skulle ringa mig när de va fixat :) och dagens höjdpunkt hittils va ju att hyresvärden ringde och sa att dom kommer på måndag och tapetserar åt oss :) wohoooo! fan va gött med nytt :)
duschen nu sen plugga lite om jag hinner innan jag ska iväg till stan igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar