onsdag 9 september 2009

skallig!

okej, jag har tagit ur mitt löshår, resultatet; skalleper! näst intill iaf! shit vad tunnhårig jag blev! fick panik! rusade till affären, med gråten i halsen, och köpte hårfärg, men har ju kämpat ett tag för att bli blond, så färgade bara underhåret i en rödbrun nyans. vill ju vara helblond men resultatet blev helt okej, håret ser ju tjockare ut nu iaf! tur! aldrig mer hårförlängning, inte på detta sättet iaf! men måste medge att håret såg bäst ut med extensions med keratinvax så synd att håret blev helt katastrofalt efteråt! :(
menmen. jobbet idag gick bra, va dölugnt! vi hade liksom ingenting att göra! dorg till gymmet direkt efter jobbet. gick bra, men fick världens hjärtklappning precis när jag skulle börja stretcha.. hatar hjärtklappning! sen har jag spenderat resten av eftermiddagen åt att färga och hållt på med håret och börjat baka lite inför jannes lilla kalas på söndag :) mycket roligare att bjuda på nåt hembakat! blev jordnötskakor, dom står på balkongen nu och stelnar till. på fredag ska både jag och janne baka bullar! ska bli kul ;) hehe.
nu ska vi börja med maten. längtar efter idol, så kul att se alla sökande! :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar