fredag 18 september 2009

fredagsmys?

jo visst, mkt till fredagsmys blev de ju inte.. janne är typ död och har legat och sovit i soffan sedan jag kom hem strax före halv åtta. kul kille! får sitta och mysa med mig själv, idol, chips och dipp. inte lika trevligt men de funkar................................
skolan gick bra idag, första lektionen med medicinisk grundkurs. lite genomgång av våran inlämningsuppgift med vad som va rätt och fel, sen fick vi bilda gupper och gå igenom alla organsystem i kroppen, så fick hålla på med en sån här "docka" och ta ut och sätta tillbaka delar, tur att den inte va levande iaf, jag råkade ju sätta hjärtat där de inte skulle sitta, haha. men fick vi se tre kortare filmer och det blev rätt segt, hade jag inte setat vid det öppna fönstret så hade jag nog somnat! slutade 15.30 och va bara att trampa fort till jobbet, va där fem minuter innan jag började och det är inte likt mig så kände mig en aning stressad! tre timmars jobb gick fort och bra :) i morgon blir det några fler timmar på jobbet, 9-18.30 sen ska vi förmodligen ut till marie och adis på party :) så roligt att träffa massa nytt folk, behövs!
nu börjar idol igen, sen ska jag (eventuellt vi om mannen bredvid vaknar till liv) kolla på slumdog :) har bara hört bra om den så i hope! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar