söndag 13 september 2009

underbara söndag :)

vaknade allt för tidigt idag hur klarvaken som helst! men lyckades somna om till slut :) min häl och mitt huvud värker! gick ända från stan igår utan skor för jag fick sånt jävla skavsår på hälen, inte litet heller liksom. inflyttningsfesten hos madde och tommy va jättekul :) trevligt folk och massa skratt! vi gick dock hem när vi skulle gå till nuta, janne förföljdes av en hemsk huvudverk så fick bli tidigt hem för oss. gick förbi en pizzeria/resturang nåt kvarter bort och köpte kebab. jag lyckades till och med få chefen där inne att låta mig komma på arbetsintervju, va inte så svårt, han behövde personal som ska servera och stå i baren, perfekt! haha. måndag kl 10 ska jag dit, får se hur seriöst det verkar vara! :)
nu ska vi åka till willys, ska handla lite så jag kan baka bullar så vi kan bjuda på nybakade bullar när folket kommer kl 17 idag :) trevligt med kalas! hehe.

tjing!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar