onsdag 9 september 2009

god morgon :)

sitter här med min frukost och väntar på att trampa iväg till jobbet. skönt pass idag, 10-14 bara. så har med träningskläder så sticker jag till gymmet direkt efter jobbet, sen ska jag ha en slödag tror jag! :) jag och janne påbörjade vårat sällskapsresanmaraton igår, började med den första filmen. så sjuk! haha. stig HELMER ;)
kunde ju inte hålla mig med jannes present heller som jag visste! han fick den redan igår fast han fyller i morgon. jag ska ju egentligen köpa present samma dag som jag ska ge bort den! jaja. glad blev han iaf :) för er som inte vet så köpte kah en skitfin converseväska :)
hoppas det inte blåser lika mycket som det ser ut! är redan osäker på hur vägen gick. kommer säkert tappa bort mig nånstans på vägen, hehe.
ha en fin dag alla! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar