tisdag 29 september 2009

tisdag

har haft fullt upp exakt hela tiden, därför dålig uppdatering. middagen med janne, jennie och mathias i lördags blev perfekt och avslutades på björnstugan med kanske en aning för mkt alkohol än tänkt? även malin svängde förbi oss en stund, riktigt kul :)

shit vad våra väggar är betongiga alltså! vi har ju till och med lånat en betongborr men det gick ju inte så jävla bra iaf.. men så småningom ska vi få upp alla hyllor, tavlor osv. här ska vi bo läääänge så man måste ju fixa allt så det känns bra här :)

gud vad det blåser ute, rena stormvädret va? va så mysigt att ligga ihopkrupen i sängen framför tvn igår kväll med janne när det blåste och regnade ute. det är de enda som är bra med hösten, att det är så mysigt att kura ihop sig med sin älskade pojkvän och tända ljus och bara njuta! lovely! på tal om min älskade pojkvän, saknar honom aldeles för mycket när han jobbar!!

hur som helst, redan tisdag och inte långt kvar alls till lördag och våran inplanerade inflyttningsfest :) hoppas den blir lika rolig som förra! det tror jag :)

varför ska jag ha ont i magen hela tiden för? kanske dags att söka upp en läkare och se vad det kan vara.. känner på mig att de kan vara magkatarr men känner mig liksom inte stressad eller nå. mår illa och har ont i magen nästan hela tiden och spydde till och med i natt. och nej, jag är inte med barn så det kan uteslutas!
bilden är från i lördags :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar