fredag 11 september 2009

huvudexplosion?

galet ont i huvudet jag har då! tippat att det alltid kommer upp problem när man redan har ont i huvudet, det blir ju knappast bättre! blir så trött på vissa saker. killen som ska flytta in i våran gamla lägenhet håller på å krånglar med pengarna vi ska ha osv.. åh, palla? nu är det iaf sagt att vi ska få de kontant i morgon när han ska flytta in och få nycklarna! hoppas vi får de också!
tur att huvudvärken kom när jag va påväg hem från jobbet. hatar att jobba när jag har huvudvärk. man måste liksom vara trevlig mot gästerna fast man irriterar sig på allt möjligt och bara vill skrika rätt ut på dom! så hittar vi inte kontraktet på gamla lägenheten nu heller.. nå mer som kommer gå galet eller?
ska ta och lägga mig och sova en stund, hoppas jag vaknar på en bättre sida!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar