lördag 26 september 2009

lördag :)


ursäkta min dåliga uppdatering denna vecka. har vart en hektisk och jobbig vecka men tror vi kommit på fötter igen :)

tapeterna i lägenheten blev klockrena, så nu är det bara att försöka fylla ut allt och komma i ordning mer. vi va en sväng till ikea igår och köpte byrå, spotlights, speglar och lite annat smått. sänggaveln gick inte in i bilen så vi måste vänta tills i morgon eller måndag med den :) åh, det blir så fint här!!

ska snart dra iväg till bolaget sen vidare till jobbet, 11.30-18 ska det jobbas idag. janne ska sticka till köping för match, synd att jag inte kan se :( sen tar han med sig jennie och mathias tillbaka. då ska vi laga tre rätters, dricka lite vin, spela gitarhero och bara ha dte mysigt! längtar! :)

i morgon tar vi med dom tillbaka till köping när vi ska dumpa av vinterdäcken i köping och hämta mina hyllor och en betongborr så vi får upp lite på väggarna! :)


jag älskar janne, nästan så det gör ont! han är det bästa som hänt mig och jag kommer aldrig vara gladare och lyckligare med nån! bästa som hänt mig ever! :)

idag bjuder jag på en bild av våra kvällsgäster jennie och mathias, även min prins är med :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar