måndag 14 september 2009

pizzabagare nästa?

i lördags när jag och janne gick hem från madde och tommy så gick vi förbi en pizzeriaresturang här för att köpa lite käk. och jag med min stora käft börja ju såklart babbla om jobb och grejer, så typiskt mig! då ville de iaf att jag skulle komma och prata med chefen nu i morse kl 10. jag gick ju inte dit, tänkte väl inte att de va så seriöst och så. sen när jag gick iväg till jobbet så ringer chefen för resturangen! haha. frågade vart jag va i morse och så, sa att jag fått förhinder och bad om ursäkt lite snyggt. så tydligen är dom intresserade av att ha en servitis och stå i baren så ska dit i morgon kl 10 i stället, haha. får ju faktiskt pallra mig dit då och se vad dom har att erbjuda. han sa iaf att han vill ha på mer än 50 % och det skulle ju passa perfekt eftersom jag inte får mer än 50% på subway plus att det här ligger närmare! perfekt! :) haha. men fan va pinsamt de va när han ringde alltså. visste inte vart jag skulle ta vägen eller vad jag skulle säga! får se vad dom säger i morgon då :P
jobbet va lugnt och skönt. marcus va nykter idag iaf, haha! när jag kom hem så va janne i full gång med att laga mat, blev kantareller som vi fått av hans mamma tillsammans med bacon och grädde och lite annat gott. blev asgott, så duktig så min lilla pojke :)
nu kollar vi på färjan och snart blir det svenska hollywoodfruar :P får se om de är nåt att se! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar