måndag 14 september 2009

ny vecka igen då.

ny vecka och vi verkar ha vädret med oss :) kom precis hem igen efter en promenad, skönt i detta väder :) nu ska jag sätta mig på balkongen med en kopp kaffe och skolböckerna och försöka få lite färg på mig. ska vara seriös idag och plugga ända fram tills jag ska jobba. lite jobbigt att jag har cykeln kvar på jobbet så måste gå dit..
trevligt kalas igår :) första gången våra föräldrar träffades, gick ju hur bra som helst :) dom fann varandra på en gång, hehe.
de där nya som gick på fyran igår kl 21, vad va de egentligen? skapligt B! haha. vi bara låg och garvade åt vissa saker.. hade förväntat mig något bättre faktiskt!
i morgon blir det taco och filmmys hemma hos madde med tjejerna :) me like <3
nehe, kaffe va de..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar