fredag 11 september 2009

fredagsmys :)

hade nästan glömt att de är freeeeeeedag, and i love it! man blir helt förvirrad av dagarna när man jobbar som man gör.. inte en vanlig arbetsvecka med jobb måndag-fredag 7-16 här inte.
la mig och vilade en stund med två alvedon och faktiskt, huvudvärken släppte :D jag är nöjd! nu har vi precis käkat, gjorde nuggets, ris och currysås, jummie :)
idol väntas om ca en timma, sen är piraterna på gång denna helg med :) blir en myspys kväll framför tvn med bästa sällskapet ever! <3
i morgon ska jag jobba, öppnar och jobbar med rebecka all day long så det blir en kul dag på jobbet :) sen bär det av till madde och tommy på inflyttningsparty, ska bli skitkul! va tänkt egentligen att jag skulle till alicia på sexparty i morgon men måste jobba lite extra pga personalbristen så blir så stressigt och sent att dra hem å fixa sig och sen bränna iväg till köping tyvärr :( hade vart skitkul med sexparty igen ju! menmen, det går fler tåg hoppas jag!
ha förövrigt vart nykter fyra helger nu så ska bli kul i morgon :) tror de blir en kanonkväll!

ha en bra fredagskväll mina små vänner :) puss&kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar