tisdag 8 september 2009

sprack upp men..

hade ju tur med att det sprack upp på himmlen men vad händer istället? det börjar blåsa som satan! till stan gick det bra! träffade jossan på stan så vi gick och kollade på träningsskor och så köpte jag födelsedagspresent till janne, hoppas han blir glad :) sen träffade jag fanny, gick och käka, blev saigon :P me like! sen när de va dags att cykla hem försökte jag dra ut på det för det va storm!!! kom ju knappt framåt när jag började trampa! hade nog gått fortare om jag gått hem med cykeln faktiskt. menmen. nu ligger jag i soffan och funderar på om jag ska ta en promenad nu eller först läsa min veckans nu och gå sen? hm.. kanske lika bra att gå nu, annars kommer jag inte orka sen! fast, har ju hela eftermiddagen på mig, janne kommer inte fören runt sju :(

ut i stormen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar