torsdag 10 september 2009

hårnålar..

.. vart tar dom vägen? man köper ju på sig ett paket med hårnålar nästan jämt känns de som, ändå försvinner dom innan man knappt hinner använda dom! vad händer liksom?! jaja, tur att dom inte kostar mer än 19.90 iaf ;) inte så mkt att gråta över.
jobbet gick bra, lika lugnt som vanligt men gick konstigt nog fort ändå. tog mig till gymmet direkt efter jobbet och körde hårt som satan! riktigt skönt :) sen cyklade jag hem i det fina vädret och har setat och pluggat tills nu. går jättebra med plugget. är väldigt intressant faktiskt! det här känns rätt! :)
janne har innebandyträning i köping idag, så han kommer inte hem fören om typ en timma. han skulle åka förbi hos mamma och pappa innan han åker hem för att hämta mina inlines, får se om vi tar en tur ikväll när det väl är fint väder. haha, hur ska detta sluta? va väl minst 5-6 år sedan jag stog på ett par såna :P
ska ta mig en dusch nu så får vi se om kvällen bjuder på någon inlinestur eller inte :)

ps. janne är bäst i världen! ds.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar